Abonează-te pentru a afla de îndată ce postez un articol nou.

DU-TE ACASĂ ĂLA DE AI FĂCUT AȘA RECLAMĂ!

Circula la un moment dat un meme haios si foarte realist:

 “Câteodată întâlnești așa un prinț de îți vine să te măriți cu calul”.

Sau, câteodată întâlnești așa o reclamă de îți vine să-i cauți pe toți ăia din agenția de creație care a “meșteșugit-o”. Și să îți iei cu suspendare!

Până acum câteva zile eram convisa că, coșmarul oricărui creativ este să primească brieful pentru o reclamă la o crema anti hemoroizi. Pe bune acum, ce căcat îți poate trosni, atât de creativ încât să scoți o reclamă genială pentru așa ceva?

Te mănâncă-n cur? Nu te scarpinam dar..Noi avem Soluția, gen.

În topul coșmarurilor de  până acum erau hemoroizii.

Deși se pare că burgerii vin tare din urmă.

Ce pastă de lipit placa dentară, ce tampoane interne, ce măsele de alea pline de sânge care cad în chiuvetă..burgerii tăticule! Asta provocare.

“Vede cum din ceruri luna lunecă și se coboară” (peste echipa de creație)

Nu știu cum doamne apară și păzește o fi arătat brieful de la noua reclamă Mc’Donalds dar cred că a fost foarte evaziv. În mod clar, s-a cerut folosirea unor cuvinte cheie: loialitate, gust, pofte.

Doar că în ziua aia nefastă, în care brieful o fi ajuns la agenție, presiunea atmosferică era foarte scăzută. Nu știu, încerc doar să îmi imaginez ce s-a întâmplat, de aici încolo.

 “Ea șezând cu el alături mâna fină îi întinde” adică brieful .

Un creativ s-a uitat lung și apoi lat la brief și măturat de un soi de patriotism orgasmic a sărit în sus precum Nadia la Montreal și a urlat (sau nu) :

  Știu!!! Ne batem joc de istorie! Hai să luăm un domnitor, îl punem pe cal și își comandă burgerii la Mcdrive.

 Aplauze prelungite!

  Da’ ce domnitor că sunt destul de mulți? S-o fi auzit ecoul

 Țepeș? A indraznit creativul, usor timid.

– Nu, că ăla e pe rough sex, Dracula chestii.. îl ținem pentru reclamă la Ob-uri, a răspuns ecoul ușor iritat

     Lăpușneanu?

     Are  privire compulsivă și era cam darnic cu Imperiul Otoman.

   Ștefan cel Mare?

   Nici, ăsta era prea fit și efeminat. E așa girlish și nu e instagramabil, știi ce zic? Plus că e și pitic. Nu ajunge la gemulet la Mcdrive nici urcat pe cal.

 “ Se cutremură sultanul..se deșteaptă”. (bine, doar sultanul, nu și creativul nostru, ăsta a rămas cu lumina stinsă)

         Mircea cel Bătrân?

        Da nu e prea Bătrân?

     – Nu domne, așa îi zicea, era numele de scenă!

 Pauză de creație. Ecoul și eroul rămân pe gânduri. Sau pe buda, nu stim sigur.

   Păi și ce făcea Mircea asta cel Bătrân?

         – Nu știu…da’ a scris poetul ăla o scrisoare.

 Și uite așa, au dat ei (creativul și ecoul zic) un search pe google să facă avatarul, cum zice profu meu: burger, cal, loialitate, iarbă, ce mai fumam azi.

 Și minune!!!! Le-a apărut Scrisoarea a-III-a.

Care despre ce e ea? Corect! Mircea ăla prea Bătrân.

S-a pus creativul nostru pe citit…a ajuns cam până la sfert, că venise vremea la deadline și nu avea marfa gata.

“De-un moșneag,da împărate, căci moșneagul ce privești,

Nu e om de rând , el este domnul Țării Românești”

        Bun. Omu’ e pe mesaj pozitiv, e pe mindset bullshit, chestii. Și îi place cu iarba. Deci îl luăm. O băgăm pe asta cu loialitatea că e pe istorie target și după aia băgăm cu iarbă și cu aplicația și punctele. 

Aloooo? Echipa de rapsozi??

Mircea cel Bătrân, printre altele este un SIMBOL NAȚIONAL. A avut o politică orientată pe progres economic, a construit, etc..dar stai să vezi! Că Loialitatea e cam in coadă de peste.

Că… dacă deschideți manualul de istorie (măcar să smulgeti o pagină să rulați iarba) luați de citiți voi acolo nește chestii mai neloiale așa : gen alianța cu Sigismund de Luxemburg, adica regele Ungariei și în paralel tratatul cu Petru Mușat al Moldovei și Vladislav al Poloniei, împotriva lui Sigismund, în eventualitatea că avea ă sta ceva idei năstrușnice. Și toată construcția era evident împotriva Imperiului Otoman și în favoarea păstrării tronului Țării Românești.

Pe care oricum l-a pierdut după bătălia de la Argeș. Care a fost după aia de la Rovine. Aia mă, de a fugit Baiazid, știi ce zic?  Ori asta nu prea se pupă nici cu loialitatea nici cu cartofii prăjiți și nici măcar cu sosul de maioneză.

 Dar pentru asta trebuie să faceți oleacă de research. CU PLĂCERE!

Și ca să revenim la reclama vieții:

Un simbol al istoriei naționale, Mircea cel Bătrân este maimutarit efectiv într-o reclamă la burgeri.

 Asta umblă așa de nebun pe cal, prin centrul Bucureștiului și se uită mă la smartphone. Și ce zice el : moama burger, cartofi prăjiți, loialitate. Să moară caftanu’ meu încap și cu calu la drive. Hai că e pe șmecherie. Luați mă cu aplicația!

Și la sfârșit se uită (un pic bovin, dar nah e doar părerea mea) și cugetă, din păcate cu glas tare : Câtă frunză,câtă iarbă.

Ca sa nu avem nici un dubiu ca diliul cu calul e Mircea cel Batran. Poate il confundam naibii cu Keanu Reeves.

Adica noi nu zicem direct că e Mircea cel Batran..o dăm așa cu mantă…

Alooo…creativii lui peste?? Eminescu se referea la iarbă de aia verde de calci pe ea. Da voi, batman batman…dacă e iarbă, gata o rulăm și scoatem reclame.

Nu știu cum este permisă această reclamă, mie una mi se pare absolut jignitoare, atât pentru inteligența cât și pentru istoria noastră.

 O fi legală sau nu, asocierea chiar și indirectă cu un simbol național, chiar nu știu. Păcat oricum. Singurul mod în care pot protesta este acest articol! 

Burgeri oricum nu mănânc.

Cât despre marea echipa de a scos din curu rațiunii această reclamă, va las în compania lui Eminescu, că tot nu ați citit  Scrisoarea a III a până la capăt.

“La Nicopole văzut-ai câte tabere s-au strâns?

Ca să steie înainte-mi că și zidul neînvins,

Când văzui a lor mulțime, câtă frunză câtă iarbă,

Cu o ura neîmpăcată mi-am șoptit atunci în barbă

DU-TE ACASĂ ĂLA DE AI FĂCUT AȘA RECLAMĂ!

 

Nu exista comentarii momentan

Ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *